Wydarzenie zrzesza ekspertów, specjalizujących się w różnych obszarach digital marketingu, sprzedaży i zarządzania w e-commerce, którzy dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem, inspirując do rozwoju e-biznesu.
od pionierów w obszarze digital marketingu i e-commerce.
dla przedstawicieli kadry zarządzającej w e-sklepach, chcących podążać za trendami i stale iść do przodu.
wykorzystywane przez marki, które osiągnęły sukces w branży e-commerce.
przed którymi e-handel nie skrywa żadnych tajemnic.
rzucające nowe światło na prowadzenie e-biznesu.
którzy ujawnią sekrety skutecznego rozwoju marki online.
wyznaczające drogę na szczyt handlu elektronicznego.
którzy wiedzą, jak osiągnąć synergię działań digital marketingowych.
będący szansą na poszerzenie bazy kontaktów i wymianę know-how.
Dla właścicieli e-commerce, chcących odkryć potencjał digital marketingu w firmie.
Dla Prezesów Zarządu, szukających eksperckiego doświadczenia i inspiracji.
Dla przedstawicieli zarządów, chcących z sukcesem rozwijać sklepy internetowe.
Dla przedsiębiorców, chcących zwiększyć efektywność działań w e-commerce.
Dla managerów, chcących poznać tajniki skutecznej promocji e-commerce w sieci.
Dla osób praktykujących e-biznes, które chcą sprofesjonalizować swoje działania.
W trakcie 8. edycji Konferencji Lunch z e-commerce skupimy się na zrozumieniu postawy konsumenckiej Generacji Z i wspólnie zastanowimy się, w jaki sposób na nią odpowiedzieć. Czy wiesz, że pierwsi przedstawiciele Generacji Z skończyli w tym roku 28 lat? To grupa, która już teraz ma siłę nabywczą, a za kilka lat będzie główną częścią rynku konsumenckiego. Dlatego już dziś stawiamy pytanie: Czy znamy grupę, która już niebawem będzie głównym odbiorcą naszych produktów i komunikacji?
Czy wiesz np. że aż 57 % Zetek, jako czynnik, który wpływa na ich decyzje zakupowe, wskazało polecenia znajomych, podczas gdy tylko 3% kieruje się rekomendacjami influencerów? Jednocześnie 25 % przedstawicieli tego pokolenia uważa, że polskie marki wiedzą, jak komunikować się z młodymi ludźmi. Czy Twoja firma jest wśród nich? Konferencja będzie idealną okazją ku temu, by się nad tym zastanowić.
Naszym głównym celem jest zbadanie, jak mentalność Generacji Z wpływa na ich zachowania zakupowe i jak te zachowania powinny zostać uwzględnione w strategii marketingowej oraz biznesowej sklepów internetowych. Zderzymy ze sobą porywczość młodości z biznesową dojrzałością i wyciągniemy wnioski, dzięki którym e-commerce będzie rósł szybciej.
Po raz pierwszy w historii Konferencji Lunch z e-commerce organizujemy także wyjątkowe Before Party.
Spotkamy się, aby w nieformalnej, ale inspirującej atmosferze nawiązać kontakty z czołowymi postaciami branży e-commerce. Będzie to doskonała okazja nie tylko do wymiany wiedzy, ale także zbudowania fundamentu pod przyszłe relacje biznesowe.
Udział w Before Party jest możliwy w ramach biletu na Konferencję Lunch z e-commerce (po obowiązkowym wypełnieniu formularza potwierdzającego udział w Before Party).
Spotkanie odbędzie się:
5 września o godz. 19.00
DZIEŃ I NOC, Hala Mirowska.
Uroczyste otwarcie Konferencji
Wystąpienie Rektor Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
Wykład inauguracyjny
Digital natives i UX. Jak projektować interfejsy, aby skupiać uwagę generacji Z?
Media, reklama i zakupy z perspektywy Gen-Z. Autorskie badanie WP
Zapraszamy na networking w strefie lunch!
From Scroll to Sale: Jak TikTok i Influencerzy zmieniają nawyki zakupowe Gen Z?
Komponowalność. Jak uruchomić aplikacje mobilne w AppStore i Google Play bez zmiany dostawcy eCommerce
Personalizacja w e-commerce: Jak Gen Z oczekuje indywidualnego podejścia
Rozkoszuj się pysznym lunchem w gronie profesjonalistów branży e-handlu!
Empatyczne przywództwo w erze Gen Z. Jak być liderem, a nie szefem-dupkiem
Jak dotrzeć do [serc i portfeli] Gen Z. Synergia działań marketingowych dla e-commerce
Ekologiczny mindset – jakie wymagania stawia Gen Z przed sektorem e-commerce
Zapraszamy na networking w strefie lunch!
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.